Convocatòria oferta de feina: Tècnic/a d'administració del CNJC
S’ofereix contractació de 20 hores setmanals, el lloc de treball és a Barcelona i es demana incorporació l'1 de juny.El Consell Nacional de la Joventut de Catalunya obre una convocatòria per cobrir la plaça de tècnic/a d'administració de l'entitat.
S’ofereix contractació de 20 hores setmanals, el lloc de treball és a Barcelona i es demana incorporació l'1 de juny.
Requisits:
- Estudis i/o coneixement elevat acreditat en administració, documentació i Relacions Públiques
- Coneixements informàtics (entorn Windows, paquet Office, Internet...)
- Coneixement del món associatiu juvenil
- Nivell C de català o perfecte domini del mateix
- Capacitat d’organització i treball en equip
Es valorarà:
- Coneixement d’altres idiomes (preferentment anglès) i nivell superior de català
- Experiència professional en tasques administratives
- Experiència professional amb entitats sense ànim de lucre
- Trajectòria associativa
- Ser menor de 30 anys
S’ofereix:
- Contractació 20h setmanals
- Contractació indefinida (període de prova: 3 mesos)
- Sou brut anual aproximat 13.000 €
- Lloc de treball: Barcelona
Funcions generals:
- Atenció al públic i telefònica
- Gestió i registre de correspondència
- Gestió i control d’agenda
- Vetllar per una gestió de la informació estandarditzada i controlada.
- Seguiment de la relació estatutària entitat-CNJC
- Redacció de documents
- Gestió de trameses
- Gestió i control de l’arxiu
- Tramitacions diverses
- Suport administratiu a gerència
- Suport administratiu a l’equip tècnic i al secretariat del CNJC
- Manteniment de la seu i del material administratiu
- Suport a projectes i a les activitats del CNJC
Les persones interessades podeu fer arribar el vostre currículum vitae al correu consell@cnjc.cat
La data límit de recepció de sol·licituds és el 29 d'abril.
Adjunt | Mida |
---|---|
![]() | 119.39 KB |
Subscriu-te!