Actualitat

16/04/2018

Convocatòria per cobrir una substitució de la plaça de tècnic/a d’administració del CNJC

El CNJC és la plataforma que aglutina les principals entitats juvenils de Catalunya. Un dels seus objectius principals és defensar els interessos de les persones joves a través de la incidència política, la sensibilització social i la formació. Per fer-ho possible el CNJC s’estructura tècnicament en tres grans àrees coordinades entre si internament: programes, comunicació i administració.

La tasca de la plaça d’administració és la de donar suport tècnic als projectes del CNJC, essencialment pel que fa a la seva logística. El treball està directament vinculat amb la gerència de l’entitat que conjuntament duen a terme tota l’administració i manteniment de l’entitat.

 

Funcions generals:
  • Atenció telefònica i al públic.
  • Gestió del registre d’entrada i sortida
  • Gestió de l’Arxiu del CNJC
  • Control d’agenda
  • Vetllar per una gestió de la informació estandarditzada i controlada
  • Redacció de documents i correus electrònics
  • Relació amb proveïdors
  • Suport directe a gerència i comptabilitat.
  • Vetllar per l’actualització del Portal de Transparència
  • Suport administratiu a l’equip tècnic i al secretariat del CNJC
  • Manteniment de la seu i del material administratiu
  • Suport a projectes i a les activitats pròpies del CNJC
  • Organització de la facturació i pagaments.
 
Perfil requerit:
  • Titulació universitària.
  • Flexibilitat horària.
  • Trajectòria o participació en organitzacions o moviments juvenils.
Competències necessàries:
  • Coneixement de les institucions catalanes (Govern de la Generalitat, Parlament de Catalunya i ens municipals).
  • Experiència en disseny, gestió i avaluació de projectes.
  • Capacitat d’organització i de treball tan autònomament com en equip
  • Coneixement del món associatiu juvenil
  • Nivell C de català o perfecte domini del mateix.
  • Domini oral i escrit de l’anglès i el castellà.
  • Coneixements informàtics (entorn Open Office, paquet Office, Internet...)
 
Es valorarà:
  • Estudis/Coneixement en administració i gestió de la informació
  • Experiència professional en tasques administratives
  • Coneixements d’altres idiomes i nivell superior (D) de Català.
  • Ser menor de 30 anys.
 
Condicions del lloc de treball
  • Contractació 24h setmanals
  • Es requerirà flexibilitat horària per poder adaptar-se a l’horari associatiu
  • Contractació temporal per substitució de maternitat (període de prova: 2 mesos)
  • Sou brut mensual aproximat 1.100 €
  • Lloc de treball: Barcelona
  • Inici esperat: abril de 2018
 
Per formalitzar la candidatura es imprescindible fer arribar el CV a consell@cnjc.cat i omplir el següent formulari abans del dia 23 d’abril de 2018.

Per a més informació, truqueu al Consell Nacional de la Joventut de Catalunya: 93 368 30 80

Documents adjunts 
AdjuntMida
PDF icon conv_tec_administracio.pdf614.87 KB

Subscriu-te!